امید اول گلزنی تراکتور، آشنا با دروازه سپاهان!



کد خبر : 2011848 |
14 فروردين 1403 ساعت 23:07 |
1.1K بازدید |

2
دیدگاه

تکرار تک گل سه امتیازی این‌بار با پیراهن سرخ:


رحمان جعفری با سابقه گلزنی مقابل سپاهان امید اول گلزنی تراکتور خواهد بود.

امید اول گلزنی تراکتور، آشنا با دروازه سپاهان!

به گزارش ورزش سه، مهاجم گلزن تراکتور در حالی آماده مصاف با سپاهان می‌شود که آخرین گل خود با پیراهن شمس‌آذر را در مقابل سپاهان به ثمر رساند و زمینه ساز پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان شد.

نکته جالب دیگری که در مورد این بازیکن وجود دارد او پیش از پیوستن به تراکتور در آستانه ثبت قرار داد با سپاهان قرار داشت و توسط باشگاه تراکتور هایجک شد تا یک نبرد نقل و انتقالاتی را برای جذب این بازیکن پیروز شوند و او می‌تواند در بازی فردا با انگیزه مضائف به میدان برود.

رحمان جعفری در نیم فصل نخست مسابقات به همراه شمس آذر مقابل سپاهان و تراکتور به پیروزی رسید و با شرایط دو تیم شناخت خوبی دارد و می‌تواند با شناخت خوبی که نسبت به مدافعان سپاهان دارد عملکرد هجومی بهتری از خود به نمایش بگذارد، جعفری در دو بازی اخیر تراکتور 3 گل به ثمر رسانده و در فرم ایده آلی قرار دارد و می‌تواند با ادامه روند گلزنی خود تعداد گل‌های خود را به عدد 10 برساند.

تک مهاجم تراکتوری ها توسط 5 بازیکن تغذیه می‌شود و با توجه به قدرت جایگیری و تمام‌کنندگی بالایی که دارد در هر مسابقه شانس بالایی برای گلزنی خواهد داشت، حضور آلوز، حسین زاده و حتی مدافعان کناری این تیم و ارسال های خوبی که انجام می‌دهند شرایط خوبی برای جعفری فراهم است تا در ادامه فصل تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید