بررسی ناتینگ CMF Watch Pro؛ محدود اما دوست‌داشتنی


محصولات ناتینگ به داشتن زبان طراحی چشمگیر و تجربه‌ی کاربری منحصربه‌فرد مشهورند؛ اما به‌دلیل بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند، عموما بازار پریمویم را هدف گرفته‌اند؛ احتمالا به همین‌خاطر بود که کارل پی تصمیم گرفت سراغ راه‌اندازی زیربرندی با نام CMF (ترکیب سرنام کلمات Finish و Material و Color) برای عرضه‌ی محصولات مقرون‌به‌صرفه برود. عجیب آنکه اولین ساعت هوشمند ناتینگ تحت برند CMF عرضه شده است؛ ساعتی که باوجود قیمت ۷۰ دلاری‌اش، حس‌وحالی لوکس و پریمیوم دارد.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro ناتینگ از سوی فروشگاه نیک‌ دی‌جی برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفته است.

واچ پرو CMF بسته‌بندی فوق‌العاده مینیمالی دارد که هم جای کمی می‌گیرد و هم مراحل تولیدش آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد کرده است؛ داخل جعبه هم به مینیمال‌ترین شکل ممکن، به‌جز خود ساعت، کابل شارژ اختصاصی و دفترچه‌ی راهنما چیز دیگری نیست.

مشخصات CMF Watch Pro در یک نگاه

ابعاد

۴۶٫۹ در ۳۹٫۸۷ در ۱۲٫۸۹ میلی‌متر

وزن

۴۷ گرم (همراه بند) / ۳۰٫۴ گرم (بدون بند)

بدنه

آلیاژ آلومینیوم

نمایشگر

امولد ۱٫۹۶ اینچ، ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۳۲، روشنایی ۶۰۰ نیت

GPS داخلی

دارد

باتری

۳۴۰میلی‌آمپرساعت (حدود ۱۰ روز استفاده روزمره)

ضد‌آب

گواهی IP68

حسگرها

حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج

اسپیکر و میکروفون

دارد

سیستم‌عامل

اختصاصی سازگار با اندروید ۸ و iOS 13 به بعد

اتصالات

بلوتوث نسخه 5.3 / وای‌فای ندارد

رنگ‌ها

نقره‌ای، خاکستری براق، خاکستری تیره

ناتینگ اولین ساعت هوشمند خود را فقط در سایز ۴۷ میلی‌متری عرضه کرده که طبیعتا برای تمام مچ‌ها مناسب نیست؛ اما به‌خاطر فرم‌فکتور مربعی که طراحی اپل واچ را در ذهن تداعی می‌کند، روی مچ‌های باریک خوب می‌نشیند و وزن ۳۰ گرمی فریم که از جنس آلیاژ آلومینیوم است، روی مچ سنگینی نمی‌کند.

واچ پرو CMF در چهار رنگ‌بندی مختلف ازجمله فریم نقره‌ای با بند سفید، فریم خاکستری با بند خاکستری روشن، فریم خاکستری با بند نارنجی و فریم خاکستری با بند خاکستری تیره عرضه شده که ما برای بررسی مدل آخر را در اختیار داشتیم. اگرچه در محصولات CMF ناتینگ خبری از طراحی شفاف نیست، ظاهر واچ پرو به‌اندازه‌ای مینیمال و دوست‌داشتنی است که بتواند برچسب‌قیمتی ۷۰ دلاری‌اش را زیر حس‌وحال یک ساعت ۲۰۰ دلاری پنهان کند.

بند سیلیکونی واچ پرو CMF جنس نرم و باکیفیتی دارد؛ اما به‌راحتی گردوغبار به خود می‌گیرد. مکانیزم بستنش هم خاص است و به‌جای سگک، باید ادامه‌ی بند را از زیر آن رد کنید تا محکم شود. راستش را بخواهید من خیلی طرفدار مدل بسته‌شدن بند نیستم، چون برای مچ‌های باریک، بخشی از بند زیر ساعت جا نمی‌شود و به‌طور برجسته روی مچ باقی می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید